Rotterdam Architectuur Maand 2022

Rotterdam staat met recht bekend om haar moderne architectuur. Maar wist u dat onze stad talloze gebedshuizen telt, ieder met een unieke geschiedenis en karakter?

Tijdens de Rotterdam Architectuur Maand 2022 zetten deze heilige huisjes daarom hun deuren wagenwijd open voor alle inwoners, geïnteresseerden & liefhebbers van religieus erfgoed.

Op 27, 28 en 29 mei zal de Familiekerk zijn deuren openen en kunt u de kerk bewonderen. Tevens houden de kunstenaren van collectief De.Kerk (de huidige gebruikers) dan open atelier. Zo zullen er concerten worden gehouden en zal er een tentoonstelling te bezichtigen zijn bestaande uit werken van en gecureerd door leden van het collectief. Meer informatie over alle activiteiten rondom de Week van de Heilige Huisjes en die van de Familiekerk vindt u op Heilige Huisjes | Rotterdam (heiligehuisjesrotterdam.nl).