Van Familiekerk naar Kinderzorghuis

De Heilige Familiekerk is in 2016 aangekocht ten behoeve van Stichting voor het behoud van de Heilige Familiekerk. De kerk is zonder twijfel een van de meest markante historische gebouwen binnen de wijde omgeving. De Stichting zal de kerk (inclusief de pastoriewoning) volledig en duurzaam restaureren en herinrichten, zodat de kerk ook voor de komende generaties behouden blijft. De schatting is dat de verbouwing een klein jaar zal duren. Daarna kan de kerk haar hernieuwde sociaal maatschappelijke rol als ‘Familiehuis’ gaan vervullen.