Sportdag in de Familiekerk

De kinderen van de naastgelegen Basisschool Imelda hebben vast een voorproefje van hun jaarlijkse sportdag, ditmaal georganiseerd in de Familiekerk!

In september wordt er op initiatief van Stichting Kruimeltje een  gezamenlijke sportieve feestdag in de Familiekerk georganiseerd voor alle kinderen van Medisch Kindzorg Instelling CityKids, de kinderen van de Imeldaschool en voor de kinderen van speciaal onderwijs CSBO de Bergkristal. Gezamenlijk zullen kinderen met en zonder beperking, ziek en gezond het nieuwe schooljaar openen!  Datum volgt snel!

Mocht u op welke manier dan ook deze activiteit willen ondersteunen wilt u dan contact opnemen of een e-mail sturen naar Nicoline Cornelissen (06 40 41 99 29) of info@stichtingkruimeltje.nl

Stichting Present, Rotterdam Cares en Johanniter Nederland zullen vrijwilligers oproepen mee te doen, maar wilt u ook mee helpen meld u dan aan!

IMG_7446 sport